The Hebrew University Logo

סילבוס

מנהלים מדברים על שיווק דיגיטלי - 55896
עברית
הדפסה
 
סגור סגירה חלון
גרסת PDF
תאריך עדכון אחרון 28-10-2023
נקודות זכות באוניברסיטה העברית: 1

תואר: מוסמך

היחידה האקדמית שאחראית על הקורס: מנהל עסקים

סמסטר: סמסטר ב'

שפת ההוראה: עברית

קמפוס: הר הצופים

מורה אחראי על הקורס (רכז): פרופ רננה פרס

דוא"ל של המורה האחראי על הקורס: renana.peres@mailhuji.ac.il

שעות קבלה של רכז הקורס: לפי תיאום מראש

מורי הקורס:
ד"ר טלי איטקין,
ד"ר יניב דובר,
ד"ר שרון הורסקי,
פרופ רננה פרס,
ד"ר מיכל שפירא

תאור כללי של הקורס:
במסגרת התמחות שיווק, נדרשים הסטודנטים לבחור סדנא אחת לפחות מתוך שתיים. הסדנאות תעסוקנה בנושאים מעשיים הקשורים לעולם השיווק ותועברנה על ידי כל מורי ההתמחות.
הסדנא הזו היא סדנת סיום סמסטר ב.

מטרות הקורס:
הקורס נועד להפגיש את התלמידים עם חווית ניהול השיווק בעולם שהוא דיגיטלי. בשונה מהקורס שיווק דיגיטלי שם נבחנים לעומק נושאים תיאורטיים ומעשיים ספציפיים, פה ההסתכלות היא יותר כוללת ומתמקדת בשיווק דיגיטלי מנקודת המבט של מנהל השיווק ושל הלקוחות וכחלק מהמערך השיווקי הכללי בארגון.
בפרט, התלמידים:
• ייחשפו לחידושים בעולם השיווק הדיגיטלי.
• ידונו בשיווק דיגיטלי בדגש על Omnichannel marketing
• יכירו מנהלי שיווק העוסקים בתחום
• ילמדו מושגים בסיסיים בניהול מדיה דיגיטלית
• יבינו מהם נכסים דיגיטליים

תוצרי למידה :
בסיומו של קורס זה, סטודנטים יהיו מסוגלים:

יקבלו הכירות מעמיקה של עולם השיווק הדיגיטלי במנקודת מבטם של מנהלי שיווק

דרישות נוכחות (%):
100%

שיטת ההוראה בקורס: • הקורס בנוי כסדנא בת 14 שעות בימים חמישי-שישי, מיד לאחר סיום הסמסטר. הקורס בנוי משמונה יחידות, כל אחת עוסקת בנושא אחר ובכל אחת משימה.
• בסדנא ישולבו סיפורי חיים. נארח מנהלי שיווק שיתארחו בסדנא ויספרו על מהלך הקריירה שלהם.
• ביום שישי נשלב גם סיור מעשי בחברת שיווק דיגיטלי.
* מפגשי יום חמישי יערכו בזום. מפגשי יום שישי יערכו במשרדי החברה שתארח אותנו. ככל הנראה במרכז הארץ.

רשימת נושאים / תכנית הלימודים בקורס:
יתכנו שינויים בהתאם למרצים האורחים:
היכרות ופתיחה
רשתות חברתיות בסין,דיגיטל במרחב הסיני
שיווק אומניצאנל, כשדיגיטל ופיזיקל נפגשים.

דיגיטל ובריאות
Image analytics
Online Reviews
סיור במשרדי חברת דיגיטל מובילה

חומר חובה לקריאה:
TBD

חומר לקריאה נוספת:
TBD

מרכיבי הציון הסופי :
הגשת עבודה מסכמת / פרויקט גמר / מטלת סיכום / מבחן בית / רפרט % 30
השתתפות פעילה / עבודת צוות % 50
מטלות הגשה במהלך הסמסטר: תרגילים / עבודות / מבדקים / דוחות / פורום / סימולציה ואחרות % 20

מידע נוסף / הערות:
הסדנא תיערך במהלך 14 שעות בימים חמישי ושישי להלן:
6.7.2022: 13:30-22:15
7.7:2022: 8:30-13:30
ביום חמישי: זום
ביום שישי: אירוח במשרדי אחץ החברות לשיווק דיגיטלי. באיזור המרכז. הגעה עצמאית עי הסטודנטים.
הנוכחות חובה בכל המפגשים.
לכל יחידה (כ 8 יחידות בקורס) להיה מטלת הכנה ומטלת סיום (כ 60% סהכ), בנוסף מטלת רפלקציה לסיכום והשתתפות פעילה (20%).
 
אם הינך זקוק/ה להתאמות מיוחדות בשל לקות מתועדת כלשהי עמה את/ה מתמודד/ת, אנא פנה/י ליחידה לאבחון לקויות למידה או ליחידת הנגישות בהקדם האפשרי לקבלת מידע וייעוץ אודות זכאותך להתאמות על סמך תעוד מתאים.
למידע נוסף אנא בקר/י באתר דיקנט הסטודנטים.
הדפסה