נקודות זכות באוניברסיטה העברית:
2
תואר:
מוסמך
היחידה האקדמית שאחראית על הקורס:
מנהל עסקים
סמסטר:
סמסטר א'
שפת ההוראה:
עברית
קמפוס:
הר הצופים
מורה אחראי על הקורס (רכז):
יעל שצקי
שעות קבלה של רכז הקורס:
לפי תיאום מראש
מורי הקורס:
גב יעל שצקי
תאור כללי של הקורס:
קורס זה מהווה הזדמנות ייחודית לסטודנטים ללמוד ישירות מסמנכ"לי השיווק הגלובליים המובילים בארץ על האספקטים השונים של שיווק דיגיטלי גלובלי והפרקטיקות המומלצות ביותר. כלל המרצים חברים בקהילת GCMO אשר מאגדת בתוכה את מיטב הטאלנט השיווקי הבכיר בארץ.
מטרות הקורס:
מטרת הקורס הינה לספק לסטודנטים את הכלים הנדרשים להבנה ויכולת הערכה של אסטרטגיה, טקטיקות שיווק דיגיטלי ושיטות עבודה מומלצות.
תוצרי למידה : בסיומו של קורס זה, סטודנטים יהיו מסוגלים:
עם סיום הקורס, הסטודנטים יקבלו ידע וכלים ל- - הבנת יסודות בניית אסטרטגית שיווק דיגיטלי - הבנה כיצד עבודה נכונה עם שיווק דיגיטלי מוביל לצמיחה ורווח - להבין ולתכנן מסעות לקוח - ליצור אסטרטגיית תוכן - לייצר מנועי עבודה עם צ'אנלים - הבנת המנגנון של בניית מוניטין ויח"צ באמצעות הרשתות חברתיות - כיצד בונים מותג, שחי ונולד בדיגטל
דרישות נוכחות (%):
80
שיטת ההוראה בקורס:
הרצאות, חומרי קריאה והכנה כמפורט בסילבוס (מאמרים, בלוגים, פודקאסטים, הרצאות), השתתפות בדיונים בכיתה
רשימת נושאים / תכנית הלימודים בקורס:
ראו פירוט באנגלית.
חומר חובה לקריאה:
לכל שיעור יש חומרי קריאה וצפיה מקדימים אשר יפורסמו לפחות שבועיים לפני השיעור.
חומר לקריאה נוספת:
כמו שמצויין למעלה.
מרכיבי הציון הסופי :
מצגת / הצגת פוסטר / הרצאה / סמינר / פרוסמינר / הצעת מחקר % 50
השתתפות פעילה / עבודת צוות % 20
מטלות הגשה במהלך הסמסטר: תרגילים / עבודות / מבדקים / דוחות / פורום / סימולציה ואחרות % 30
מידע נוסף / הערות:
ראו פירוט באנגלית
|