The Hebrew University Logo

סילבוס

עקביות וחוסר עקביות בקוגניציה ומוטיבציה - 51871
עברית
הדפסה
 
סגור סגירה חלון
גרסת PDF
תאריך עדכון אחרון 30-09-2020
נקודות זכות באוניברסיטה העברית: 2

תואר: מוסמך

היחידה האקדמית שאחראית על הקורס: פסיכולוגיה

סמסטר: סמסטר א'

שפת ההוראה: עברית

קמפוס: הר הצופים

מורה אחראי על הקורס (רכז): ד"ר טלי קליימן

דוא"ל של המורה האחראי על הקורס: tali.kleiman@mail.huji.ac.il

שעות קבלה של רכז הקורס: בתאום מראש

מורי הקורס:
ד"ר טלי קליימן

תאור כללי של הקורס:
הסמינר יציג טעימה מתחומי מחקר ועניין שונים על המקום של עקביות בין קוגניציות, רגשות, התנהגויות וכו' בחיים המנטליים שלנו, וההשפעה של עקביות (ובעיקר חוסר עקביות) על הדרך בה אנו תופסים, חושבים ומתנהגים.

מטרות הקורס:
- לערוך לסטודנטים היכרות עם הנושא
- לבסס ולהעמיק חשיבה מחקרית ביקורתית

תוצרי למידה :
בסיומו של קורס זה, סטודנטים יהיו מסוגלים:

לתאר תיאוריות מרכזיות בתחום המחקר על עקביות
• לתאר את המשותף והמבחין בין תיאוריות שונות על עקביות ולזהות ניבויים יחודיים לכל תיאוריה.
• להצביע על אספקטים חיוביים ושליליים של עקביות וחוסר עקביות
• לזהות תהליכים קוגניטיביים, רגשיים ומוטיבציוניים העומדים בבסיס חוויה של חוסר עקביות


דרישות נוכחות (%):
100

שיטת ההוראה בקורס: סינכרונית. מפגשים בזום

רשימת נושאים / תכנית הלימודים בקורס:
נושאים לדוגמא שידונו בסמינר:
דיסוננס קוגניטיבי
אמביוולנטיות
קונפליקטים פנימיים
הפרת ציפיות
טעויות והתמודדות עם טעויות
השפעה של חוסר עקביות על קוגניציה, מוטיבציה, רגשות
קונפליקטים מודעים ולא מודעים

חומר חובה לקריאה:
אנא עיינו בסילבוס במודל

חומר לקריאה נוספת:

מרכיבי הציון הסופי :

מידע נוסף / הערות:
לכל שיעור הסטודנטים יקראו מאמר או שניים שיהוו בסיס לדיון. קריאה וחשיבה על המאמרים לפני כל שיעור הכרחית לאפקטיביות של הקורס, לעניין בו וללמידה ממנו. הציון יורכב מ - 30% הרצאה בכיתה ו - 70% עבודה מסכמת.
 
אם הינך זקוק/ה להתאמות מיוחדות בשל לקות מתועדת כלשהי עמה את/ה מתמודד/ת, אנא פנה/י ליחידה לאבחון לקויות למידה או ליחידת הנגישות בהקדם האפשרי לקבלת מידע וייעוץ אודות זכאותך להתאמות על סמך תעוד מתאים.
למידע נוסף אנא בקר/י באתר דיקנט הסטודנטים.
הדפסה