The Hebrew University Logo

סילבוס

עבודה מעשית מחקרית: אבחון מידע מוסתר באמצעות מדדים פיזיולוגים והתנהגותיים - 51506
עברית
הדפסה
 
סגור סגירה חלון
גרסת PDF
תאריך עדכון אחרון 21-10-2018
נקודות זכות באוניברסיטה העברית: 4

תואר: בוגר

היחידה האקדמית שאחראית על הקורס: פסיכולוגיה

סמסטר: שנתי

שפת ההוראה: עברית

קמפוס: הר הצופים

מורה אחראי על הקורס (רכז): פרופ' גרשון בן-שחר

דוא"ל של המורה האחראי על הקורס: mskpugb@mscc.huji.ac.il

שעות קבלה של רכז הקורס: בתיאום מראש

מורי הקורס:
פרופ גרשון בן-שחר

תאור כללי של הקורס:
המחקר מתמקד בשימוש בכלים התנהגותיים ופסיכופיזיולוגיים לאבחון של זיכרון ומידע מוסתר בשיטת CIT - מבחן לגילוי מידע מוסתר.

מטרות הקורס:
סטודנטים יכירו את התאוריה שמאחורי מבחן ה-CIT ואת המאפיינים המתודולוגיים של המחקר.

תוצרי למידה :
בסיומו של קורס זה, סטודנטים יהיו מסוגלים:

לתכנן ולבצע מחקר בשדה זה, לנתח את תוצאות המחקר ואת המדדים של מערכת העצבים האוטונומית (ובפרט מוליכות עורית, נשימה וקצב לב), לכתוב דו"חות מחקר ומאמרים.

דרישות נוכחות (%):
100

שיטת ההוראה בקורס: תרגול עם חוקר אחראי והתנסות בעבודת המעבדה השוטפת.

רשימת נושאים / תכנית הלימודים בקורס:
א. התוקף החיצוני של מחקרי CIT
ב. אוריינטציה לעומת אינהיביציה כהסברים לאפקט ה CIT

חומר חובה לקריאה:
Verschuere, Ben-Shakhar and Meijer (2011).
Memory detection: theory and application of the Concealed Information Test. Cambridge University Press.

חומר לקריאה נוספת:

מרכיבי הציון הסופי :

מידע נוסף / הערות:
 
אם הינך זקוק/ה להתאמות מיוחדות בשל לקות מתועדת כלשהי עמה את/ה מתמודד/ת, אנא פנה/י ליחידה לאבחון לקויות למידה או ליחידת הנגישות בהקדם האפשרי לקבלת מידע וייעוץ אודות זכאותך להתאמות על סמך תעוד מתאים.
למידע נוסף אנא בקר/י באתר דיקנט הסטודנטים.
הדפסה