נקודות זכות באוניברסיטה העברית:
2
תואר:
מוסמך
היחידה האקדמית שאחראית על הקורס:
חינוך
סמסטר:
סמסטר א'
שפת ההוראה:
עברית
קמפוס:
הר הצופים
מורה אחראי על הקורס (רכז):
ד״ר ג׳ודה קולר
שעות קבלה של רכז הקורס:
עם תיאום מראש
מורי הקורס:
ד"ר יהודה קולר
תאור כללי של הקורס:
הקורס ייגשר מחקר וידע קלינית. נכסה תכנים מגוונים בנושא, כולל אטיולוגיה, אבחנה ואבחון, התערבות, ואוטיזם במשך החיים.
מטרות הקורס:
סטודנטים יילמדו על אוטיזם הן מפרספקטיבה קלינית והן מפרספקטיבה מחקרית.
תוצרי למידה : בסיומו של קורס זה, סטודנטים יהיו מסוגלים:
סטודנטים ישיגו הבנה של אוטיזם מורכבויותיה.
דרישות נוכחות (%):
90%
שיטת ההוראה בקורס:
הרצאות פרונטליות + הקלטות וחומר קריאה
רשימת נושאים / תכנית הלימודים בקורס:
מבוא
אוטיזם בגיל הרך
אבחנה ואבחון
התפתחות חברתית באוטיזם
DSM
התערבות
תקשורת
מדעי המוח חברתית
גנטיקה
קשב חזותי
התבגרות
חומר חובה לקריאה:
Zeldovich, L. (2018). Cold parenting? Childhood schizophrenia? How the diagnosis of autism has evolved over time. Science, May, 9. Social Communication, Explained https://www.spectrumnews.org/news/social-communication-autism-explained/ RRBs, Explained https://www.spectrumnews.org/news/repetitive-behaviors-and-stimming-in-autism-explained/ Double Empathy https://www.spectrumnews.org/news/double-empathy-explained/ Extreme Male Brain Theory https://www.spectrumnews.org/news/extreme-male-brain-explained/ Autism Diagnosis, Explained https://www.spectrumnews.org/news/autism-diagnosis-explained/ Kanner’s 1943 paper https://www.spectrumnews.org/opinion/viewpoint/leo-kanners-1943-paper-on-autism/ אוטיזם היא לא מילה גסה Autism Intervention, Explained https://www.youtube.com/watch?v&eq;XwGFNg8jLqw
חומר לקריאה נוספת:
https://www.spectrumnews.org/features/legacy-special-reports/autism-101/
מרכיבי הציון הסופי :
הגשת עבודה מסכמת / פרויקט גמר / מטלת סיכום / מבחן בית / רפרט % 60
מצגת / הצגת פוסטר / הרצאה / סמינר / פרוסמינר / הצעת מחקר % 20
השתתפות פעילה / עבודת צוות % 10
מטלות הגשה במהלך הסמסטר: תרגילים / עבודות / מבדקים / דוחות / פורום / סימולציה ואחרות % 10
מידע נוסף / הערות:
אין
|