The Hebrew University Logo

סילבוס

מבחנים נוירופסיכולוגיים ב' - 51777
עברית
הדפסה
 
סגור סגירה חלון
גרסת PDF
תאריך עדכון אחרון 10-10-2021
נקודות זכות באוניברסיטה העברית: 2

תואר: מוסמך

היחידה האקדמית שאחראית על הקורס: פסיכולוגיה

סמסטר: סמסטר ב'

שפת ההוראה: עברית

קמפוס: הר הצופים

מורה אחראי על הקורס (רכז): תמי פלג

דוא"ל של המורה האחראי על הקורס: tammy.peleg@mail.huji.ac.il

שעות קבלה של רכז הקורס: ימי א 14:00-15:30

מורי הקורס:
ד"ר תמי פילובסקי-פלג,
גב לרה זינגר

תאור כללי של הקורס:
המשך פיתוח הידע והחשיבה בנושא של אבחון נוירופסיכולוגי.
בקורס יוצגו מבחנים נוירופסיכולוגיים שונים ויידונו היבטים שונים של ההערכה הנוירופסיכולוגית

מטרות הקורס:
היכרות עם כלים ועם החשיבה המלווה את ההערכה הנוירופסיכולוגית

תוצרי למידה :
בסיומו של קורס זה, סטודנטים יהיו מסוגלים:

התלמידים יוכלו להעריך ולהבין אבחון נוירופסיכולוגי, להצביע על התחומים השונים הנכללים בהערכה ולזהות טכניקות שונות הנפוצות בשימוש בהערכה נוירופסיכולוגית ולנתח ולדון בממצאי ההערכה.

דרישות נוכחות (%):
100%

שיטת ההוראה בקורס: בקורס נדרשת נוכחות אקטיבית בשיעורים ובתרגול. הקורס יכלול דיונים ותרגול מעשי של כלי הערכה.

רשימת נושאים / תכנית הלימודים בקורס:
במהלך סמסטר ב יכללו הנושאים: זיכרון, תפקודים ניהוליים, הערכת תפקוד פרה-מורבידי, הערכת מאמץ, סיכום, משוב

חומר חובה לקריאה:
Strauss, E., Sherman, E. M. S., & Spreen, O. (2006). A compendium of neuropsychological tests- 3rd ed. NY: Oxford University Press.

Lezak, M., Howieson, D.B., Bigler, E. D., & Tranel, D. (2012). Neuropsychological Assessment- 5th ed. Oxford University Press.Neuropsychological Assessment.

חומר לקריאה נוספת:
חומר נוסף ע״פ נושאי השיעור יופיע באתר הקורס

מרכיבי הציון הסופי :

מידע נוסף / הערות:
 
אם הינך זקוק/ה להתאמות מיוחדות בשל לקות מתועדת כלשהי עמה את/ה מתמודד/ת, אנא פנה/י ליחידה לאבחון לקויות למידה או ליחידת הנגישות בהקדם האפשרי לקבלת מידע וייעוץ אודות זכאותך להתאמות על סמך תעוד מתאים.
למידע נוסף אנא בקר/י באתר דיקנט הסטודנטים.
הדפסה